מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4)

שאלות ותשובות

מאז יום הקמת KIKO MILANO בשנת 1997, המשימה שלנו היא להבטיח שהמוצרים והחומרים השונים עומדים ברמות הגבוהות ביותר של איכות, בטיחות ויעילות. לכן, כל מוצרי KIKO מפותחים בהתאם לתקנות האיחוד האירופי ו- USA-FDA (תקנות המזון והתרופות). בנוסף, אנחנו מבטיחים את איכות ויעילות המוצרים במבדקים קליניים. הפורמולות שלנו עוברות שלל בדיקות: היפואלרגניות, נונקומודגניות, אופטלמולוגיות, UVB ו-UVA, זאת בהתאם לשימוש המיועד להן ולפי פרוטוקלים מדעיים מחמירים.

אנחנו ב-KIKO MILANO עוקבים באדיקות אחרי הגילויים בתחום המחקר הקוסמטי, כדי שנוכל להציע מוצרים איכותיים ומתקדמים לכל הגילאים. כל המוצרים שלנו עוברים בדיקות בטיחות קליניות קפדניות על מנת להבטיח שהפורמולות אמינות, יעילות ובלתי מזיקות. המוצרים עומדים בכל הדרישות שנקבעו בתקנות האירופאית בתחום הקוסמטיקה, בהתאם לתקנות האיחוד האירופי והם אינם מכילים מתכות כבדות.
מתכות כבדות הינן חומר אסור במוצרים קוסמטיים. נוכחותן יכולה להתגלות אך ורק באמצעות בדיקות משוכללות ובתנאי מעבדה מתאימים. שיטות בדיקה ״תוצרת בית״, כמו העברת זהב על שפתון, אינן אמינות. כדי לקבל תוצאה תקפה מבחינה מדעית, יש להעביר דגימות למעבדה חיצונית המוסמכת לבצע בדיקות מסוג זה. המוצרים שלנו עוברים בדיקות מתאימות והם יעילים ובטוחים.

כן, כל מוצרי KIKO MILANO בטוחים לשימוש במהלך ההריון ואחריו. עם זאת, אנחנו מייעצים שלא להשתמש בהם באזור הבטן והחזה בזמן הריון, ובכל מקרה - כדאי שתעקבי בקפידה אחר הוראות השימוש ולקרוא את עלון המידע המצורף. במידה ואת מתלבטת, מומלץ לקרוא בעיון את רשימת הרכיבים של המוצר, ולהתייעץ עם הרופא המטפל.

הסיומת "ננו", המתווספת לרכיבים מסוימים, משמעותה כי לרכיבים אלה יש גודל מולקולרי מ-1 עד 100 ננומטר (יחידת מדידה שקטנה פי 1,000,000 ממילימטר...). במקרה כזה, תקנה מספר 1223/2009, שנכנסה לתוקף בחודש יולי 2013, מחייבת שימוש בסיומת "Nano". ננוטכנולוגיות הן שיטות חדשניות לטיפול בחומרי גלם, המעניקות להם מאפיינים שונים מאלה שמופיעים בסולם מקרוסקופי, מה שמאפשר לשפר את איכות המוצר. ננוטכנולוגיות משמשות בתחומי הרפואה, התרופות, הקוסמטיקה, המכניקה והחשמל. מרכיבי ננו, שאושרו על ידי הנציבות האירופית לשימוש קוסמטי, הינם בטוחים לשימוש.

כמעט כל הפורמולות שלנו מיוצרות באיטליה. מוצרים מסוימים כמו לקים לציפורניים ועפרונות איפור מיוצרים בצרפת ובגרמניה, ואחרים ביפן וארצות הברית, כפי שמצוין על האריזה על פי חוק. כל המוצרים שמיוצרים מחוץ לגבולות האיחוד האירופי נתונים להערכה קפדנית על פי חוק, ולבדיקות קליניות טרם הייבוא. בלי כל קשר לארץ הייצור, אנחנו תמיד מפקחים ישירות על איכות המוצרים.

כל קו האיפור שלנו, כמו גם מוצרי טיפוח הפנים והגוף, מורכב ממוצרים היפואלרגניים, המיוצרים במטרה להבטיח הופעה מינימלית של תגובות אלרגיות (אלרגיה היא תגובה חיסונית לא רצויה של הגוף כלפי חומרים שאינם מזיקים לאלה שאינם סובלים ממנה.).
עם זאת, אם כבר היו לך בעבר תגובות אלרגיות בעקבות שימוש במוצרי קוסמטיקה, את מוזמנת לבצע בדיקה קטנה לפני השימוש: כל שעלייך לעשות הוא למרוח כמות קטנה של המוצר על החלק הפנימי של האמה שלך למשך יום שלם (באופן אידיאלי). אם אין תגובה אלרגית באזור הנבדק, את יכולה להשתמש במוצר בביטחון. במידה והאזור מאדים או מראה תגובה אלרגית אחרת, ככל הנראה המוצר מכיל רכיב אליו את אלרגית. במקרה כזה אנא הודיעי לנו על ידי פנייה למוקד הטלפוני או באמצעות ביקור בחנות הקרובה של KIKO: המידע הרלוונטי יצוין ויועבר למשרד הראשי.

מעולם לא נעשה שימוש בניקל כרכיב בייצור של מוצרי הקוסמטיקה שלנו: הוא אסור לשימוש באיחוד האירופי, לכן הוא אינו מופיע ברשימת הרכיבים של המוצרים שלנו.

רבים מהמוצרים שלנו אינם מכילים פרבנים, אך יש כאלה שבהם כן תמצאי אותם: כמובן שהכל מצוין על פי החוק בפירוט על גבי האריזה. פרבנים הם חומרים משמרים נפוצים בתעשיית הקוסמטיקה, והם מצוינים על מנת להאריך את זמן השימוש שלך במוצרים: הם מונעים פעילות חיידקים, פטריות ועובש. החומרים האלה נבדקו בקפידה, וכיוון שנמצאו בטוחים, מקובל לחלוטין להשתמש בהם באיחוד האירופי ובארצות הברית באישור ה- FDA.

הניחוחות שמלווים את המוצרים שלנו נבחרים לא רק בגלל הריח הנעים שלהם, אלא גם בשל הסבילות שלהם. רוב הבשמים מכילים חומרים מעוררי אלרגיה, אך אנחנו מעדיפים להשתמש בבשמים ללא אלרגנים, כדי להפחית תגובות אלרגיות לא רצויות. במידה ואחד מהמוצרים שלנו אכן מבושם, תמצאי את המידע הזה מצוין באופן ברור ברשימת המרכיבים של המוצר.

למונח "מוצר טבעי" אין למעשה שום ערך חוקי. הוא משמש בדרך כלל כדי להצביע על מוצרים עם "קונוטציה בוטנית״ או כאלה ששמים דגש על המקור הצמחי ברכיבים הפעילים. המוצרים שלנו מכילים את הרכיבים הפעילים המתקדמים והאיכותיים ביותר, זאת בשילוב ביוטכנולוגיה, על מנת לעזור לך להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

העמידות של רוב המוצרים שלנו היא מעל 30 חודשים, ולכן על פי הנחיות האיחוד האירופי, אין חובה לציין תאריך תפוגה לגביהם. עם זאת, יש לציין את תקופת עמידות המוצר לאחר פתיחת האריזה, תקופה המצוינת בחודשים. תקופת השימוש לאחר פתיחת המוצר מצוינת בכל המוצרים שלנו, למעט מוצרים במינונים חד פעמיים ומוצרים ארוזים באריזת ואקום.

את המוצרים שלנו תוכלי לרכוש בחנויות הדגל של המותג ובאתר האינטרנט שלנו, ממש כאן!



שימוש במוצרים קוסמטיים

1. את מוזמנת לקרוא בעיון את התווית או האריזה, אשר אמורים לציין:
- הרכב: רשימת המרכיבים.
- תוקף העמידות של המוצר: תקופת הזמן המוגבלת אשר במסגרתה המוצר שומר על יעילותו ונותר בטוח. אם התקופה המדוברת ארוכה מ-30 חודשים, חובה על פי חוק לצרף את סמל הצנצנת הפתוחה. הצנצנת הפתוחה מצביעה על משך הזמן שבו המוצר ,לאחר שנפתח ונשמר בתנאים הולמים, הינו בטוח לשימוש; סמל זה אינו נדרש במינון חד פעמי .
- אזהרות: אזהרות ספיצפיות לשימוש במוצר.
2. מוצר קוסמטיקה, כמו כל מוצר מסחרי, עשוי, במקרים נדירים, לגרום לתגובות בלתי רצויות. במקרה כזה, שימרי את המוצר כדי להראותו לרופא או רוקח, במידה וישנו צורך לזהות את החומר שהוביל לתגובה הבלתי רצויה.
3. הפסיקי להשתמש במוצר עם הופעת אדמומיות, צריבה, גירוד או תסמינים אחרים.

- לפני השימוש, שיטפי תמיד היטב את הידיים.
- ודאי תמיד שכל האביזרים נקיים לפני השימוש: שטיפת והחלפת מברשות וספוגים לפחות פעם בשבוע הם הרגלים חשובים וחיוניים.
- כל מוצר קוסמטי מיועד לשימוש אישי: שימוש משותף עשוי להוביל להעברת זיהומים.
- סיגרי תמיד את המיכלים מיד לאחר השימוש.
- שימרי על מוצרי קוסמטיקה הרחק מחום ומאור שמש ישיר: אור וחום עשויים להפחית את יכולת הפעולה של חומרים משמרים.
- לעולם אל תשאירי את מוצרי הקוסמטיקה שלך במכונית, טמפרטורות גבוהות עלולות לפגוע בשלמות המוצר.
- הסירי מוצרים מן העור כאשר מתעורר חשד כי הם גרמו לגירוי מכל סוג.
- המוצרים שלנו מגיעים מוכנים לשימוש, כך שאין צורך שתהפכי לכימאית חובבת. אל תוסיפי מים או חומרים אחרים למוצר קוסמטי, אלא אם התווית מבקשת זאת במפורש. תוספת של מרכיבים נוספים עלולה להזיק למוצר (ולהוסיף לו גם חיידקים…) ולדלל את החומרים המשמרים המגינים עליו מפני חיידקים.
- אין להוסיף אצטון או ממיסים אחרים ללק לציפורניים, זה עלול לפגוע באחידות הפורמולה ולגרום לתגובות נוספות ולא מוכרות. - במידה והבחנת כי המוצר שינה צבע, מרקם או ריח, אל תתלבטי, השליכי אותו.
- הימנעי ממגע באזור העיניים של מוצרים שאינם מיועדים לשימוש באזור זה.
- השתמשי בזהירות במקל המסקרה כדי להמנע משריטת הקרנית. במידה והקרנית נפגעה, יש לטפל בכך ובשום אופן לא להתעלם. הדבר עשוי להוביל לכיב בקרנית. למרות שאת הכי עסוקה בעולם, משיחת מסקרה צריכה להעשות ברוגע ובריכוז, מצאי לעצמך רגע שקט כדי לעשות כן והמנעי מההרגל המסוכן לשים מסקרה במכונית, באוטובוס, רכבת, וכו'.
בנוסף, הקפידי תמיד להסיר איפור לפני השינה. במהלך השינה מסקרה ומוצרים אחרים עשויים להכנס לעין ולגרום לגירוד ולאדמומיות.

- קיראי תמיד את התווית ושימי לב להוראות השימוש האחסון של המוצר.
- רישמי על המוצר את תאריך פתיחתו ושימי לב לתאריך התפוגה או התקופה המקסימלית של שימוש בטוח לאחר הפתיחה.
- אל תחשפי את מוצרי הקוסמטיקה שלך לטמפרטורות קיצוניות: אל תשאירי את המוצרים באור שמש ישיר, ליד מקורות חום או בסביבה חמה יתר על המידה (כמו למשל במכונית בקיץ), רצוי לשמור את המוצרים בסביבה קרירה, אך לא במקפיא.
- אל תאחסני את מוצרי הקוסמטיקה שלך בסביבה מלוכלכת ומאובקת.
- במוצרי הגנה מהשמש השתמשי במשך עונה אחת בלבד .



ניסויים בבעלי חיים

KIKO MILANO אינה מבצעת ניסויים על בעלי חיים, בהתאם לחקיקה האירופית בנושא.

מדוע מוצרי KIKO אינם נושאים את כיתוב "לא נבדק על בעלי חיים" ואת אייקון הארנב? המשאבים שלנו ממוקדים במחקר ופיתוח של מוצרים חדשניים ובטוחים לבריאות האדם, מוצרים שאינם מנוסים על בעלי חיים. הלוגו המציג את הארנב המוכר, אשר השימוש בו דורש רישום בגופים פרטיים, אינו בגדר חובה ואינו הכרחי על מנת להבטיח ולהעיד על עמידה בחוקים הקיימים.

המונח "מרכיבים שמקורם בבעל חיים" מצביע על חומר גלם המיוצר על ידי החיה עצמה (לדוגמה, שעוות דבורים) או על ידי תהליכים חיצוניים שאינם פוגעים בבריאותה ובבטיחותה של החיה (לדוגמה: צמר). מחלקת המחקר והפיתוח שלנו מעדיפה ובוחרת תמיד את החלופה הצמחית הבטוחה שאינה פוגעת בבעלי חיים.



הזמנה באתר

לפני הכל, גשי לפינה הימנית העליונה כדי להתחבר/להירשם לאתר בלחיצה על הכפתור "התחברות". שם תתבקשי להקליד את שם משתמש והסיסמה שלכם, במידה ואינך רשומה, הצטרפי כמשתמש חדש, התחברי באמצעות הפייסבוק או בצעי קנייה כאורחת.
עכשיו מגיע החלק הכיפי! שוטטי באתר בין הקטגוריות השונות, בחרי את הפריטים האהובים עלייך בגוון שמתאים לך בול, והוסיפי אותם לסל הקניות בלחיצה על הכפתור הרלוונטי. השלב האחרון הוא הקופה, שם תבחרי את שיטת המשלוח ושיטת התשלום המועדפת. תתחדשי! החבילה בדרך - אנחנו כבר נעדכן אותך במייל מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו בדרך אליכם.

כן. ניתן לקנות באתר ללא הרשמה, להזמין פריטים כאורחת באתר או להתחבר באמצעות חשבון הפייסבוק האישי. הפרטים שיוזנו בעמוד הקופה ישמשו אותנו למשלוח החשבונית והחבילה. עם זאת, אנחנו ממליצים בכל זאת להירשם לאתר ולהבטיח שתהליך הקנייה שלך יהיה מהנה ונוח יותר. למשתמשות רשומות יש אפשרות לשמור בנפרד פריטים אהובים, כתובות למשלוח, פרטי האשראי וכן לעקוב אחר היסטוריית ההזמנות. בקיצור, חבל לוותר

את סטטוס ההזמנה תוכלי לראות ב״איזור האישי" באתר, בחלק העליון הימני של דף הבית.

מיד בתום תהליך הרכישה מופיע חלון שמכריז: "הזמנתך בוצעה בהצלחה" . בנוסף, מייל אוטומטי עם פרטי ההזמנה ישלח לכתובת המייל שהזנת.

כדי לשנות פרטים בהזמנה לאחר שזו בוצעה (למשל עדכון פרטים אישיים כמו כתובת או מספר טלפון, אך גם עדכון צבע שגוי או שינוי שיטת משלוח) יש ליצור במהירות קשר עם שירות הלקוחות שלנו בכתובת המייל [email protected] בצ'אט ישיר באתר או בטלפון של שירות הלקוחות 08-9139052 . אל תשכחו לציין במייל את השם המלא שלכם ומספר ההזמנה. שימי לב: את העדכון יש לשלוח אלינו כמה שיותר מהר מרגע ביצוע הרכישה. שינויים במוצרים שנרכשו יתאפשרו רק אם ההזמנה טרם עברה לטיפול במחסנים שלנו.

עבור הקנייה שלכם תוכלו לשלם בכל סוגי האשראי או באמצעות חשבון פייפאל. חלוקה לתשלומים תוכל להתבצע בתשלום אשראי בלבד.

אין אפשרות לשלם במזומן בקנייה דרך האתר. התשלום יתבצע בכרטיס אשראי או חשבון פייפאל בלבד.



משלוחים / החלפות / החזרות

המשלוח מגיע עם שליח בטווח של עד 3 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). אם הזמנתם בשיטת שליח עד הבית השליחים שלנו עובדים בין השעות 08:00-18:00. אנו ממליצים בשלב ההזמנה שתצייני את הכתובת למשלוח בה את זמינה במהלך שעות היום. השליח ישלח הודעה טרם הגעתו, ואם פספסת הוא ינסה לתאם איתך את המשלוח ביום שלמחרת.   אפשרות נוספת בעת ההזמנה ניתן לבחור את נקודת האיסוף הקרובה ביותר למקום שהזנתם בהזמנה. לאחר בחירת מיקום נקודת האיסוף תקבלו הודעה המודיעה מתי החבילה תגיע לנקודות האיסוף ובאיזה שעות ניתן לאסוף אותה. יש לאסוף את החבילה תוך שבוע מרגע קבלת ההודעה על הגעתה לנקודת האיסוף. לאחר שבוע ימים, תוחזר אלינו החבילה למחסנים.

המייק אפ כהה מדי? התחרטת? אין שום בעיה, החלפה/החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח או איסוף החבילה. ניתן להחליף או להחזיר פריט שלא נעשה בו שימוש עם תווית מחוברת או הקופסא המקורית שלו. תנאים אלו תקפים להחזרה והחלפה באמצעות גוביינה או להחזרה והחלפה באחד מסניפי הרשת. 
החזרת הפריט נעשית דרך דואר ישראל וללא תשלום עד 14 ימים מיום הגעתה אליכם. שימו לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות קיקו מילאנו ישראל אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם. שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסה או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.

הזמנתכם עלולה שלא להתבצע אם לאחר סיום הקנייה אזל המוצר שבחרתם מן המלאי, או במידה פרטי כרטיס האשראי שלכם ו\או פרטיכם המלאים לא נקלטו במערכת. בכול אחד מהמקרים האלו ייצרו אתכם קשר שירות הלקוחות של קיקו מילאנו. לפרטים ובירורים על מוצרים ואספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות במייל [email protected] או בטלפון08-9139052



ניוזלטר

שווה לך להצטרף לניוזלטר הזוהר שלנו: כך נוכל לעדכן אותך ראשונה בכל החדשות, ההטבות והמבצעים שלנו. לוהט, לא? להרשמה יש לסמן את הריבוע הרלוונטי בעת ההרשמה לאתר. אם לא ביצעת הרשמה לניוזלטר בשלב זה, אין בעיה, בכל רגע אפשר ללחוץ על כפתור "הרשמה לניוזלטר" שנמצא בחלק התחתון באתר ולהזין בו את כתובת המייל שלך.



מידע כללי

כל הרכישות דרך האתר שלנו הן מאובטחות. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלך לאתר הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, ולכם מובטח שהליך הקנייה נעשה בצורה החסויה ביותר. במידה ומופיעה הודעת שגיאת אבטחה בעת הרכישה היא קשורה לאבטחת המידע במקום בו את שוהה, או  לאנטי וירוס שמותקן במחשב שלך.

עברת דירה? החלפת מספר טלפון? את הפרטים האישיים השמורים לאחר ההרשמה שלך ניתן לעדכן בכל עת ב״איזור האישי״, הממוקם בחלקו העליון הימני של האתר. שם תוכלי לעדכן את הכתובת למשלוח, מספר הנייד, פרטי אשראי וכו'. באזור האישי ניתן גם לעקוב אחר סטטוס ההזמנה, ולהתעדכן בהיסטוריית ההזמנות שנעשו באתר

קורה לכולנו. את הסיסמה שלך לאתר ניתן לשחזר במהירות ב״איזור האישי״ באתר. אפשרות נוספת לשחזור היא ללחוץ על "שכחתי סיסמה" בזמן ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשי למלא את כתובת המייל איתה נרשמת לאתר, והמייל לשחזור הסיסמא יישלח אלייך לשם.

סגור