מעבר לתפריט ראשי (מקש קיצור 2) מעבר לתפריט תחתון (מקש קיצור 3) מעבר לתפריט צד (מקש קיצור 4)

משלוחים והחזרות

DELIVERY & SHIPPING

זמני משלוח

משלוחים והחזרות קורים אצלנו ב-KIKO עם שליח עד הבית. מרגע ביצוע ההזמנה תקבלי מייל המעדכן אותך כי ההזמנה התקבלה. הטווח הרשמי שלנו לקבלת המשלוח הוא עד 3 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, אבל בפועל, קרוב לוודאי שהיא תגיע אלייך עוד לפני כן. ברגע שההזמנה מלוקטת ויוצאת מהמחסנים, תישלח אלייך הודעת סמס מחברת השליחויות שלנו.

 

תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?

המשלוח מגיע עם שליח בטווח של עד 3 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים).  אם הזמנתם בשיטת שליח עד הבית השליחים שלנו עובדים בין השעות 08:00-22:00. אנו ממליצים בשלב ההזמנה שתצייני את הכתובת למשלוח בה את זמינה במהלך שעות היום. השליח ישלח הודעה טרם הגעתו, ואם פספסת הוא ינסה לתאם איתך את המשלוח ביום שלמחרת. כאמור - בפועל נעשה את המאמצים לספק לך את ההזמנה גם לפני 3 ימי עסקים.

במידה ואת לא בבית, תוכלי לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימי לב שבמקרה כזה אנחנו לא נוכל להיות אחראים לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

 

אם הזמנתי לנקודת איסוף, איך אדע מתי להגיע?

הודעה על הגעת החבילה לנקודת איסוף תישלח אלייך לנייד, והחבילה תגיע לסניף תוך 3 ימי עסקים (ימי עסקים הם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים)..

 

 

איך אפשר להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?

החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח.

שימי לב: אפשר להחזיר או להחליף רק פריטים שלא נעשה בהם כל שימוש, כאשר מחוברת אליהם התווית שאיתם הגיעו, או כשהם בקופסתם המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות הדואר, וגם להחזרה או החלפה בחנויות KIKO. החזרת הפריט נעשית דרך דואר ישראל וללא תשלום עד 14 ימים מיום הגעתה אליכם. שימו לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות קיקו מילאנו ישראל אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם. שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסה או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.

 

 

האם אוכל לעדכן כתובת או שיטת משלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

לכל העדכונים בענייני המשלוח, שינוי פרטים לאחר ביצוע הזמנה או בירור לגבי הגעת השליח, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ב-KIKO. תוכלי לעשות זאת באמצעות הצ'אט באתר. במייל [email protected]  או בטלפון 08-9139052  בימים בימים א'-ה', בין השעות 8:30-17:00 ובימי ו'  בין השעות 8:30-13:00.

 




סגור