משלוחים והחזרות
DELIVERY & SHIPPING
זמני משלוח
משלוחים והחזרות קורים אצלנו ב-KIKO עם שליח עד הבית. מרגע ביצוע ההזמנה תקבלי מייל המעדכן אותך כי ההזמנה התקבלה. הטווח הרשמי שלנו לקבלת המשלוח הוא עד 4 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, אבל בפועל, קרוב לוודאי שהיא תגיע אלייך עוד לפני כן. ברגע שההזמנה מלוקטת ויוצאת מהמחסנים, תישלח אלייך הודעת סמס מחברת השליחויות שלנו.
תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?
המשלוח מגיע עם שליח בטווח של עד 4 ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים). אם הזמנתם בשיטת שליח עד הבית השליחים שלנו עובדים בין השעות 08:00-18:00. אנו ממליצים בשלב ההזמנה שתצייני את הכתובת למשלוח בה את זמינה במהלך שעות היום. השליח ישלח הודעה טרם הגעתו, ואם פספסת הוא ינסה לתאם איתך את המשלוח ביום שלמחרת. כאמור - בפועל נעשה את המאמצים לספק לך את ההזמנה גם לפני 4 ימי עסקים.
במידה ואת לא בבית, תוכלי לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימי לב שבמקרה כזה אנחנו לא נוכל להיות אחראים לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.
שימי לב! בחודש נובמבר אספקת המשלוח עד 7 ימי עסקים לאור ריבוי הזמנות. בזמנים לא שגרתיים (מלחמה ו/או סגר) ימי האספקה עלולים להתארך.
בימי מבצעים עמוקים, מעת לעת, קיקו מילאנו שומרת על זכותה להאריך את ימי האספקה ל- 7 ימי עסקים.
איך אפשר להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?
החזרה או החלפת מוצרים על ידי משתמש, שנקנו באתר תתאפשר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
זכותו של המשתמש לבטל עסקה אינה גורעת מזכותה של החברה לתבוע את נזקיה במקרה של ביטול עסקה ו/או החזרת מוצרים אם החברה תיווכח כי ערכם פחת, לרבות כתוצאה מהרעה או שינוי במצבם בזמן שהיו ברשות המשתמש..
ככל שהמשתמש הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש (כהגדרתם מונחים אלה בחוק הגנת הצרכן), הוא רשאי לבטל את העסקה החל ממועד ביצוע העסקה, ועד 4 חודשים מיום קבלת המוצרים או מיום קבלת מסמך הגילוי (לפי המאוחר מביניהם), ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין החברה לבין המשתמש. החברה תהיה רשאית לדרוש מהמשתמש להציג תעודה מתאימה, והכול בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
ביטול עסקה ע"י קיקו מילאנו
הזמנתך עלולה שלא להתבצע במקרה בו המוצר שבחרת אזל מהמלאי לאחר סיום הרכישה, או במקרה בו פרטי כרטיס האשראי שלך ו\או פרטייך המלאים לא נקלטו במערכת כראוי.
במקרים בהם אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה הרכישה, שירות הלקוחות שלנו יצור איתך קשר ע"י הודעת SMS לבטל את הרכישה . בכל מקרה אתר קיקו מילאנו שומר לעצמו את הזכות המלאה שלא לספק מוצר שאזל מהמלאי וזאת מבלי שתהיה למשתמש כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהי כנגד החברה בגין שינוי ו\או ביטול הרכישה.
האם אוכל לעדכן כתובת או שיטת משלוח לאחר ביצוע ההזמנה?
לכל העדכונים בענייני המשלוח, שינוי פרטים לאחר ביצוע הזמנה או בירור לגבי הגעת השליח, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ב-KIKO. תוכלי לעשות זאת באמצעות הצ'אט באתר. במייל info@kikocosmetics.co.il או בוואטס אפ 052-3325161בימים בימים א'-ה', בין השעות 8:30-17:00 ובימי ו' בין השעות 8:30-13:00.