מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון מעבר לתפריט צד

משלוחים והחזרות

DELIVERY & SHIPPING

עלויות המשלוח:

משלוח עד הבית- בעלות של 15 ש"ח למשלוח עבור הזמנות בסכום של עד 199 ש"ח. או ללא עלות בהזמנות של 199 ש"ח ויותר

משלוח לנקודת איסוף (לוקר) - לא זמין

איסוף מסניפי קסטרו/קיקו - לא זמין

זמני משלוח:

משלוחים  קורים אצלנו ב-KIKO עם שליח עד הבית. מרגע ביצוע ההזמנה תקבלי מייל המעדכן אותך כי ההזמנה התקבלה. הטווח הרשמי שלנו לקבלת המשלוח הוא עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה, לתשומת ליבך בשל משבר הקורונה ובנובמבר בפרט ייתכנו עיכובים בזמן אספקת המוצרים של עד עשרה ימי עסקים.  ברגע שההזמנה מלוקטת ויוצאת מהמחסנים, תישלח אלייך הודעת סמס מחברת השליחויות שלנו.

 

תוך כמה זמן החבילה תגיע אליי?

המשלוח מגיע עם שליח בטווח של עד 7 ימי עסקים, אך בתקופות חגים או סגר ייתכן והמשלוח יתעכב לזמן של עד עשרה ימי עסקים (ימי עסקים הינם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים).  אם הזמנתם בשיטת שליח עד הבית השליחים שלנו עובדים בין השעות 08:00-18:00. אנו ממליצים בשלב ההזמנה שתצייני את הכתובת למשלוח בה את זמינה במהלך שעות היום. השליח ישלח הודעה טרם הגעתו, ואם פספסת הוא ינסה לתאם איתך את המשלוח ביום שלמחרת. כאמור - בפועל נעשה את המאמצים לספק לך את ההזמנה גם לפני 7 ימי עסקים.

במידה ואת לא בבית, תוכלי לאשר לשליח להשאיר את המשלוח ליד הדלת או בארון החשמל. שימי לב שבמקרה כזה אנחנו לא נוכל להיות אחראים לכל נזק, אובדן, נזק עקיף או תוצאתי אחר מסוג שהוא שיגרמו למשלוח כתוצאה מכך.

 

איסוף מסניף:

הודעה על הגעת החבילה לנקודת איסוף מסניף קסטרו או קיקו תישלח אלייך לנייד, והחבילה תגיע לסניף תוך 3 ימי עסקים (ימי עסקים הם ימי חול א-ה ואינם כוללים סופי שבוע, חגים ומועדים וערבי חג. יום ההזמנה אינו נחשב ליום עסקים)..

שימי לב- בעת הסגר, עם סגירת הסניפים ועד לפתיחה מלאה של כלל החנויות לא תינתן אפשרות איסוף מסניף

 

 

איך אפשר להחליף או להחזיר פריט שרכשתי?

החלפה או החזרה של מוצר שנרכש באתר ניתן לבצע תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המשלוח.

בשל סגירת החנויות הקשורה להנחיות הקורונה, ניתן להחזיר את החבילה לחנות עד 14 יום מרגע פתיחת הסניפים, החזרת הפריטים תיעשה רק בתנאי שהם עומדים בתנאי ההחזרה המפורטים מטה

ניתן להחזיר מוצרים על באמצעות מדבקת הגוביינא המצורפת לחבילה או להחליפם באחד מסניפי הרשת.

שימי לב: אפשר להחזיר או להחליף רק פריטים שלא נעשה בהם כל שימוש, כאשר מחוברת אליהם התווית שאיתם הגיעו, או כשהם בקופסתם המקורית. נגיעה של האצבע במוצר, או מריחה של המוצר על גב כף היד נחשבת כשימוש. תנאים אלו תקפים להחזרה באמצעות שליח, וגם להחזרה או החלפה בחנויות KIKO. החזרת הפריט נעשית דרך דואר ישראל וללא תשלום עד 14 ימים מיום הגעתה אליכם. שימו לב שמשלוח באמצעות דואר ישראל אורך עד 14 ימי עסקים נוספים. ברגע שהפריט יגיע אלינו ויעבור בקרה ע"י צוות קיקו מילאנו ישראל אנחנו נשלח מייל המעדכן על זיכוי אמצעי התשלום שלכם. שימו לב כי בעת ההחזרה מומלץ להשתמש בקופסה או בשקית המקורית בה נשלח הפריט.

מוצרים הנמכרים באתר בלבד ולא קיימים במלאי החנויות ניתן להחזיר באמצעות מדבקת הגוביינא בלבד 

 

האם אוכל לעדכן כתובת או שיטת משלוח לאחר ביצוע ההזמנה?

לכל העדכונים בענייני המשלוח, שינוי פרטים לאחר ביצוע הזמנה או בירור לגבי הגעת השליח, יש לפנות לשירות הלקוחות שלנו ב-KIKO. תוכלי לעשות זאת באמצעות הצ'אט באתר. במייל [email protected]  או בטלפון 08-9139052  בימים בימים א'-ה', בין השעות 8:30-17:00 ובימי ו'  בין השעות 8:30-13:00.

 






סגור
Go back to %1