תקנון שימוש באתר קיקו מילאנו
מבוא
1. אתר קיקו מילאנו (להלן: "האתר") הינו אתר ברשת האינטרנט, המהווה חנות וירטואלית לרכישת מוצרים ושירותים על ידי ציבור הגולשים ברשת האינטרנט. בעל האתר ומפעילו הינו חברת "א.ר. קוסמטיקה בוטנית בע"מ", ח.פ. 513696823, שמשרדה הרשום ברח' אורט ישראל 31 בת ים (להלן: "החברה").
2. פעולה באתר הינה כל פעולה המבוצעת באתר, לרבות רכישת מוצרים ו/או שירותים המוצעים באתר (להלן: "פעולה").
3. הוראות תקנון זה יחולו על כל פעולה שתבוצע על ידי "המשתמש", כהגדרתו להלן, באתר.
4. תקנון זה מהווה חוזה התקשרות מחייב בין המשתמש ובין החברה, לכל דבר ועניין. מובהר כי גלישה באתר ו/או ביצוע פעולות באתר, מהוות הסכמת המשתמש לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון. אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר. ויודגש, כל המבצע פעולה באתר מצהיר כי הנו מודע להוראות תקנון האתר ומקבלן, וכי לא תהא לו ו/או למי מטעמו כל טענה ו/או תביעה כנגד בעלי האתר ו/או מפעיליו ו/או מי מטעמם מלבד טענות הקשורות בהפרת התחייבויות בעלי האתר ו/או מפעיליו על פי תקנון וכללי השתתפות אלו.
5. לצורך תקנון זה, "משתמש" - כל אדם, לרבות חברה, רשאי להשתמש באתר, לרבות לבצע פעולות באמצעות האתר, הכל בכפוף למילוי התנאים המצטברים המפורטים להלן:
6. המשתמש הנו כשיר לבצע פעולות משפטיות מחייבות; במידה והמשתמש הינו קטין, היינו מתחת לגיל 18, או מי שזקוק לקבלת אישור מאת צד ג' כלשהו על מנת לבצע פעולה משפטית (לצורך תקנון זה, להלן: "קטין"), המשתמש מצהיר ומאשר בזאת כי קיבל את הסכמת הוריו ו/או אפוטרופסיו החוקיים ו/או כל צד ג' כאמור לעיל (להלן: "אפוטרופוס") בדבר הוראות תקנון זה ולביצוע כל פעולה במסגרת האתר, מכל סוג שהיא. על האפוטרופוס חלה אחריות ליידע את הקטין המעוניין לגלוש באתר בדבר התקנון וכן לפקח על פעילות הקטין בכדי שהקטין יפעל על פי תנאי תקנון זה. כל פעילות אשר תבוצע על ידי הקטין באתר מהווה הסכמה של הקטין ו/או אפוטרופסו לאמור בתנאי התקנון.
7. המשתמש הנו בעל כרטיס אשראי ישראלי או בינלאומי אשר ניתן לסליקה על ידי אחת מחברות האשראי הפועלות בישראל כדין ותקף ביום ביצוע רכישה כלשהי דרך האתר או שהינו בעל חשבון PayPal פעיל.
8. המשתמש הוא בעל תא דואר אלקטרוני פעיל ברשת האינטרנט.
תנאים כלליים
9. מובהר כי החברה רשאית, על פי שיקול דעתה, להפסיק את פעילות האתר בכל עת וללא הודעה מראש.
10. החברה שומרת לעצמה את הזכות למנוע את הגישה לאתר ו/או לאפשרות לבצע רכישות באתר ו/או לבטל השתתפות של משתמש שהתנהגותו אינה הולמת או שאינה לפי תקנון השימוש, או המנסה לפגוע בניהולו התקין של האתר.
11. תקנון זה ניתן לשינוי ו/או עדכון בכל עת ע"י החברה ו/או מי מטעמה, על פי שיקול דעתה הבלעדי.
12. האמור בתקנון זה מתייחס באופן שווה לבני שני המינים, והשימוש בלשון זכר הוא מטעמי נוחות בלבד.
13. כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות המשתמש ולא ישמשו בפרשנות התקנון.
14. מובהר כי במקרים בו תעניק החברה חסות לאירועים ו/או תקיים פעילויות שונות לרבות תחרויות, הגרלות, מבצעי שיווק, שאלונים ו/או סקרים (להלן: "המבצעים"), ייתכנו תקנונים פרטניים אשר יחולו על מבצעים אלה. על המשתתף במבצעים לעיין בתקנונים הרלוונטיים לפני השתתפותו.
שירותים המוצעים באתר
15. האתר מציע מגוון תכנים ו/או שירותים ו/או פעולות ולרבות, השירותים המפורטים להלן:
- 15.1 רכישת מוצרים באופן מקוון.
- 15.2 גלישה ועיון בתכנים שונים, רכישת מוצרים ו/או שירותים.
- 15.3 יצירת "רשימת מועדפים" – רשימת פריטים נבחרים על ידי המשתמש.
- 15.4 שיתוף ושליחת פריטים מן האתר מן המשתמש אל חבריו ומכריו באמצעות דוא"ל ו/או שיתוף ו/או תיוג באמצעות רשתות חברתיות.
- 15.5 מתן משוב ו/או תגובות לפריטים ו/או תכנים באתר אשר יפורסמו באתר ו/או בדף החברה ברשתות חברתיות. מובהר כי החברה רשאית לבחור, על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, באם לפרסם או למנוע את פרסום המשוב.
- 15.6 הרשמה לדיוור לצורך קבלת מידע תכני, שיווקי ופרסומי באמצעי מדיה שונים (לרבות דוא"ל, מסרון, דואר, לפי בחירת המשתמש).
- 15.7 מובהר כי החברה אינה מתחייבת כי כל התכנים ו/או השירותים המוזכרים לעיל יינתנו ו/או יינתנו באופן רציף ושוטף באתר, והחברה תהא רשאית לשנות (לרבות להרחיב או לצמצם) את רשימת התכנים ו/או השירותים הניתנים באתר, לפי שיקול דעתה הבלעדי ומבלי ליתן על כך הודעה כלשהי.
16. מובהר, כי החברה רשאית לבחור לפסול ו/או שלא להעלות לאתר ו/או לדף החברה ברשתות חברתיות כל תגובה ו/או משוב ו/או תמונה ו/או תוכן, אשר על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, עשויים לפגוע בשמה של החברה ו/או במותג קיקו מילאנו ו/או בחברות/מותגים אחרים בקבוצת קסטרו, שהינם המותגים המופעלים על ידי קסטרו מודל בע"מ וחברות הבת שלה (להלן: "מותגי הקבוצה") ו/או ברגשות הציבור ו/או הינם בעל אופי בוטה או פוגעני באופן מיני או אחר ו/או שהם עשויים לגרום להפרת זכויות קניין כלשהן ו/או שהם נוגד הוראות כל דין ו/או מכל טעם אחר.
17. כל משתמש בשירותים המוצעים באתר מצהיר ומאשר בזאת, כי הוא מודע לכך כי מרגע פרסום המשוב ו/או התגובות, השיתוף, התיוג והעלאת ותכנים מכל סוג לאתר ו/או לדף החברה ברשתות חברתיות, תהיינה פעולותיו אלה חשופות לציבור, על כל המשתמע מכך, והוא נותן להחברה את זכות השימוש המלאה והבלעדית בתכנים ומאשר ומתחייב כי החברה תהיה רשאית להשתמש בשמו ו/או בתמונתו במסגרת פרסום ו/או הצגת התוכן באתר ו/או בדף החברה ברשתות חברתיות וללא תשלום כלשהו. זכות זו של החברה תישמר ללא הגבלת זמן. כמו כן, המשתמש מאשר כי לקח זאת בחשבון בהחלטתו להשתמש בשירותים אלה.
18. המשתמש מאשר כי לחברה מוניטין בתחום פעילותה וכי עליו להימנע מכל פגיעה במוניטין של החברה ובכלל זה להימנע מכל פעילות באתר אשר עלולה לפגוע בשמה הטוב של החברה בעיני הציבור. בהקשר זה, מתחייב המשתתף כי לא יפעל בדרך שיש בה כדי לפגוע במוניטין של החברה כאמור.
עסקת רכישה באתר
19. האתר מאפשר, בין היתר, בחירת ורכישת פריטים מבין הפריטים המופיעים באתר, באופן קל, נח ומהיר. כדי לבצע הזמנה יש תחילה לבחור את הפריט או השירות, הצבע והכמות המבוקשים.
20. עבור כל פריט או שירות המוצע באתר יוצג "דף מוצר" בו יופיעו פרטי המוצר או השירות המוצע ומחיר המכירה (להלן: "דף המוצר"). לתשומת הלב, החברה רשאית לעדכן את דף המוצר מעת לעת, להוסיף או להחסיר פרטים, להסיר מוצרים שאזלו מן המלאי, וכן לעדכן ו/או לשנות את מחיר המוצר מעת לעת.
21. המחירים המוצגים באתר כוללים מע''מ על-פי דין, אלא אם צוין אחרת במפורש.
22. על מנת לבצע רכישה באתר, יתבקש המשתמש להזין פרטים בסיסיים כגון שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון ומספר כרטיס אשראי לחיוב (או לחלופין, מספר תו קנייה, ככל שתשלום באפשרות תו קנייה מותר באתר בעת ביצוע ההזמנה) (ובמקרים מסוימים אף להוסיף סיסמה). על מנת שההזמנה תבוצע במהירות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת פרטים נכונים ומדויקים אחרת לא תוכל החברה להבטיח את ביצוע ההזמנה (להלן: "ביצוע ההזמנה"). לתשומת הלב, מסירת פרטים כוזבים ביודעין עלולה להוות עבירה פלילית. נגד מגישי פרטים כוזבים עלולים להינקט צעדים משפטיים אזרחיים ופליליים, לרבות תביעות נזיקין בגין נזקים שיגרמו לחברה עקב שיבוש הפעלת האתר. מובהר כי החברה תהיה רשאית להשתמש במידע שימסר על ידי המשתמש באתר, בין השאר, למשלוח דואר ו/או דואר אלקטרוני ו/או מסרונים בנוגע לתכנים שיווקיים ופרסומיים על ידי החברה ו/או מותגי הקבוצה, זאת בכפוף ובהתאם להוראות כל דין.
23. מובהר כי חיוב המשתמש בגין עלות הפריט או השירות הנרכש על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי שמסר לחיוב מיד עם סיום ביצוע ההזמנה.
24. במעמד ביצוע ההזמנה תבצע החברה בדיקה של פרטי כרטיס האשראי של המשתמש ועם קבלת אישור ההזמנה ע"י חברות כרטיסי האשראי, תימסר למשתמש הודעה מתאימה כי ההזמנה אושרה. המוצר/ים ו/או השירות/ים שירכשו באמצעות האתר (היינו, בוצעה על ידי המשתמש הזמנה וזו אושרה) יכונו להלן: "הפריטים".
25. התנאים להשלמת עסקת הרכישה:
- 25.1 עסקת הרכישה תבוצע רק לאחר השלמת תהליך ביצוע ההזמנה ולאחר שהחברה תקבל אישור מאת חברת כרטיסי האשראי על ביצוע החיוב, בהתאם לנהלי העבודה הקיימים בינן לבין החברה. במקרה בו לא אושרה עסקת הרכישה ע"י חברות האשראי - יקבל הלקוח הודעה מתאימה על כך.
- מובהר כי לחברה ו/או לקבוצה הזכות לשנות מעת לעת ועל פי שיקול דעתה המוחלט את אמצעי התשלום, באמצעותם ניתן לבצע רכישות באתר, ובכלל האמור, שלא לאפשר, באופן זמני או קבוע, שימוש באמצעי תשלום מסוימים (אף אם בעבר הותר השימוש בה).
- בכל שימוש באמצעי תשלום אחר, ככל שהשימוש בו יותר באתר, מתחייב הלקוח לפעול בהתאם להוראות הרלוונטיות לאותו אמצעי תשלום.
- 25.2 השלמת עסקת הרכישה מותנית גם בכך שהפריטים המבוקשים קיימים במלאי בעת השלמת הליך ההזמנה. במקרה של פריט אשר אזל מן המלאי ו/או שישנה בעיה באספקתו, מכל סיבה שהיא, תהיה החברה רשאית להודיע למשתמש על ביטול ההזמנה, בחלקה או במלואה. הודעה כאמור תימסר למשתמש באמצעות דואר אלקטרוני ו/או בהודעה טלפונית, על פי בחירת החברה. במקרה כאמור, לא תהיה למשתמש כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלשהי כנגד החברה בקשר עם ביטול
- העסקה ובעצם ביצוע ההזמנה, והמשתמש מוותר על כל טענה כאמור. החברה שומרת לעצמה את הזכות להגביל את כמות הפריטים לרכישה בכל הזמנה
- 25.3 ההזמנה תרשם במחשבי החברה וניתן יהיה לראותה ולעקוב אחר הטיפול בה בקישור "החשבון שלי" שבאתר. כמו כן יישלח אישור לדואר האלקטרוני של המשתמש בדבר ביצוע הפעולה בתוך 48 שעות מסיום ביצוע עסקת הרכישה על ידי המשתמש באתר. יובהר ויודגש, משלוח הודעת דואר אלקטרוני בדבר רישום ההזמנה במערכת של הממוחשבת של החברה אינו מהווה ראיה בדבר השלמת הפעולה ואין במשלוח הודעת הדוא"ל כדי לחייב את החברה. מובהר כי רישומי מערכת המחשב של החברה הכוללים רישום ממוחשב ואוטומטי של כל הפעולות באתר מהווים ראיה לכאורה לאמור בהם.
26. מובהר כי חל איסור על ביצוע רכישות סיטונאיות באתר וכן חל איסור על ביצוע רכישות שלא למטרות שימוש אישיות.
27. החברה אינם מתחייבת להחזיק מלאי של כל הדגמים שתמונותיהם ו/או מספרם הסידורי מופיעים באתר, בחנויות הרשת של החברה, ואינם מתחייבים להציע למכירה באתר את כל הדגמים הנמכרים על ידי החברה בחנויות הרשת.
28. החברה אינה מתחייבת להחזיק מלאי מינימאלי של פריט ו/או מוצר כלשהו מהמוצרים המוצעים על ידי החברה באתר, ולא יישאו בכל אחריות בגין מוצר שאזל מן המלאי, לרבות לאחר שהוזמן.
29. כמו כן, החברה אינה מתחייבת כי מחירם של המוצרים באתר יהא זהה למחירם בחנויות הרשת של החברה.
30. החברה תהא רשאית להציע מבצעים, הנחות והטבות באתר, וכן להפסיק ו/או לשנות מבצעים והטבות אלו, ללא מתן הודעה מוקדמת. מבצעים שיונהגו באתר מעת לעת לא יהיו בהכרח תקפים בקנייה ברשת חנויות החברה.
31. כמו כן כל מבצע שחל בחנויות הרשת או איזו מהן, אינו כולל בהכרח מכירות בחנות האתר ומשכך על המשתמש לברר לגביי כל רכישה באתר באם חל לגביה מבצע כלשהו שראה בחנויות הרשת או בפרסום כלשהו, ובאם לאו. בכל מקרה, לא יחולו כפל מבצעים והנחות.
32. מחירי המוצרים באתר הם בשקלים חדשים. למעט אם נאמר אחרת במפורש, מחירי המוצרים המופיעים באתר כוללים מע"מ, ככל שהוא חל על פי הדין, ואינם כוללים דמי משלוח.
אספקת הפריטים לידי המשתמש
33. החברה תספק את הפריטים שהוזמנו באתר אל בית הלקוח או ליעד אחר כמבוקש על ידי הלקוח, באמצעות חברת שילוח עצמאית (להלן: "חברת השילוח"). אספקת הפריטים על ידי חברת השילוח תיעשה תוך 4 ימי עסקים לכל היותר ממועד ביצוע ההזמנה באתר. מובהר כי לא תתאפשר אספקת פריטים בימי שישי/שבת/ערבי חג וחג. אספקת הפריטים הינה בישראל בלבד. מובהר כי החברה איננה מחויבת לספק את הפריטים אל אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית.
34. זמני אספקת המוצרים כפי שאלה מצוינים בדף ההזמנה כוללים רק ימי עסקים, קרי יום א'-ה', לא כולל ימי שישי ושבת, ערבי חג וימי חג.
35. אספקת פריטים אל בית המשתמש כרוכה בתשלום דמי משלוח כמפורט באתר (להלן: "דמי משלוח"). דמי המשלוח יתווספו למחירם הכולל של הפריטים שיוזמנו ושיעורם יהיה כמצוין באתר. דמי המשלוח יגבו בגין אספקת הפריטים ליעד אחד, בין אם הוזמן פריט אחד או יותר. מובהר כי החברה רשאית לעדכן את שיעור דמי המשלוח מעת לעת ו/או להחליף את חברת השילוח, הכל על פי שיקול דעתה הבלעדי.
36. בעמוד ההזמנה, יהיה על המשתמש להזין את הכתובת למשלוח ההזמנה. עלות המשלוח תיקבע בהתאם לאזור השילוח, ובהתאם למחירון העדכני של חברת השליחויות.
37. למען הסר ספק יובהר כי תעריפי השליחות עשויים להשתנות מעת לעת, בין היתר, בהתאם למחירון חברת השליחויות ולאזור השילוח, ולמשתמש לא תהיה כל טענה ו/או דרישה כלפיי החברה, בקשר לשינוי כאמור והחברה לא תידרש להודיע מראש על שינוי כאמור. עלות המשלוח הסופית של כל הזמנה תופיע בתום תהליך ההזמנה, לאחר הזנת הכתובת למשלוח, אך לפני ביצוע התשלום, ותצטרף לסכום העסקה.
38. תיאום כאמור של המשלוח מול חברת השליחויות, יהיה באחריות המשתמש. ככל שחברת השליחויות לא תצליח לתאם עם המשתמש מועד לאספקת המשלוח, מכל סיבה שהיא, בתוך 4 ימים מהמועד בו הועבר אליה המשלוח לשם מסירתו למשתמש, יוחזר המשלוח לחברה ו/או לקבוצה והעסקה תבוטל על ידה, מבלי שתהיה מחויבת ליידע את המשתמש על כך, ובמקרה כאמור, המשתמש יחויב בגין עלות השליחות.
39. המשתמש מתחייב שלא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד החברה ו/או הקבוצה ו/או מי מטעמה, הן בכל הקשור בתיאום המשלוח הנ"ל עם חברת השליחויות, והן בכל הקשור באספקת ההזמנה בפועל על ידי חברת השליחויות, לרבות בכל מקרה בו יחול עיכוב באספקת ההזמנה למשתמש ע"י חברת השליחויות, לאחר העברתה ע"י החברה ו/או הקבוצה לחברת השליחויות (הן מסיבה הנעוצה במשתמש, הן מסיבה הנעוצה בשליח ו/או בחברת השליחויות והן מכל סיבה אחרת) ולרבות בשל ביטולה של העסקה והחזרתו של המשלוח לחברה ו/או לקבוצה, בנסיבות בהן חברת השליחויות לא תצליח מכל סיבה שהיא, לספק למשתמש את המשלוח.
40. המשתמש מאשר ידיעתו כי שיתוף פעולה עם חברת ההזמנות בתיאום משלוח ההזמנה הינו תנאי לאספקתה.
41. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבצע שינויים בעלויות ו/או בגוף השילוח ו/או בדרכי השילוח, מעת לעת ועל פי שיקול דעתה המוחלט.
42. החברה ו/או הקבוצה ו/או הנהלת האתר ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים בגין כל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקת מוצר שנגרמו כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, או אירועי הנחשבים ככוח עליון, לרבות, מלחמה, פעולות איבה, מצב חרום, נזקי טבע, שביתה בנמלים ו/או שביתה אצל ספקים של סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים ו/או עיכובים ו/או שיבושים מצידה של חברת השליחויות ו/או השליח מכל סיבה שהיא ו/או חסימה של דרכים מכל סיבה שהיא ו/או כל גורם אחר הנחשב לכוח עליון.
43. כמו כן לא יהיו החברה ו/או הקבוצה ו/או הנהלת האתר ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם אחראים בגין איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או לאי-אספקת מוצר שנגרמו כתוצאה ממסירת פרטים שגויים על ידי המשתמש באתר.
44. באזורים המוגבלים לגישה מבחינת החברה ו/או הקבוצה, ו/או חברת השליחויות, תהא החברה רשאית לספק את המוצר למשתמש במקום סמוך למקום מגוריו, בכפוף לתיאום עם המשתמש, וקבלת הסכמתו לכך. בכל מקרה לא יעלה המשתמש טענות כנגד החברה ו/או הקבוצה ו/או חברת השליחויות ביחס לכך.
45. כמו כן, ובמקרה בו תאפשר החברה שילוח באמצעות דואר ישראל, תהא החברה רשאית לספק למשתמש את המוצר בהתאם לנוהג חלוקת הדואר ביישוב בו הינו מתגורר (למרכז חלוקה פנימי של היישוב ממנו יידרש המשתמש לאסוף את המוצר, או בכל דרך אחרת המקובלת ונהוגה ביישוב בו מתגורר המשתמש), והדבר ייחשב כאספקה של המוצר לבית מגוריו של המשתמש.
46. התקנון של רשות הדואר לישראל (ככל שהחברה תאפשר שילוח באמצעות דואר ישראל) או של כל גוף אחר באמצעותו תספק החברה מוצרים למזמינים באתר, יחול על כל אספקה של מוצר באמצעות האתר, ויחייב את המשתמש.
השימוש במוצרים
47. על המשתמש להשתמש במוצרים הנרכשים באתר אך ורק למטרה שלשמה הם נועדו.
48. הנהלת האתר ו/או החברה ו/או הקבוצה ו/או מפעילי האתר ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים לכל נזק שייגרם למוצרים עקב שימוש שייעשה על ידי המשתמש שלא בהתאם להוראות היצרן.
ביטול עסקת הרכישה על ידי המשתמש
49. המשתמש רשאי לבטל את העסקה שביצע באתר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן") או לחילופין, להחליף את המוצר כנגד מוצר חלופי שווה ערך או זיכוי כספי, הכל כמפורט להלן:
- 50.1 ביטול העסקה בתוך שעה מרגע השלמת הזמנת הפריטים באתר ולפני משלוח הפריט - יעשה באמצעות הודעת ביטול מקוונת באתר או באמצעות פנייה טלפונית לשירות הלקוחות בטלפון -089139052. בנסיבות כאמור יהיה המשתמש זכאי לקבלת החזר התשלום במלואו.
- 50.2 ביטול העסקה לאחר קבלת הפריט בידי המשתמש, שלא עקב פגם במוצר ו/או אי התאמה – המשתמש יהא רשאי לבטל את עסקת הרכישה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט. ביטול העסקה יבוצע באמצעות השבת הפריט לאחת מחנויות החברה לפי בחירתו או באמצעות שליחתו, על חשבונו של המשתמש, למחסני החברה, במתחם המרכזים הלוגיסטיים בצריפין.
- 50.3 ביטול העסקה כתוצאה מפגם ו/או אי התאמה בין המוצר בפועל ובין פרטיו כפי שהוצגו באתר - על המשתמש לבדוק את הפריט מייד עם קבלתו. במידה והפריט התקבל בידי המשתמש כשהוא פגום, או כאשר מפרט הפריט בפועל שונה מן המפרט שהוצג באתר, כי אז רשאי המשתמש לבטל את העסקה בתוך 14 יום מיום קבלת הפריט לידיו באמצעות השבת המוצר לאחת מחנויות החברה או באמצעות שליחתו, על חשבונו של המשתמש, למחסני החברה, במתחם המרכזים הלוגיסטיים בצריפין. בכל שאלה הקשורה לבירורים, החלפות, החזרות וכד' יש לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של החברה בדוא"ל:Info@kikocosmetics.co.il , באמצעים מקוונים (כמפורט באתר) או באמצעות שיחת וואטסאפ בטלפון 052-3325161.
50. בכל מקרה, החזרת המוצר, החלפתו במוצר אחר או ביטול העסקה וקבלת החזר כספי יעשו בכפוף לתנאים הבאים:
- 51.1 כנגד החזרת המוצר לאחת מחנויות החברה (או שליחתו למחסני החברה כאמור לעיל) בצירוף חשבונית.
- 51.2 החזר כספי במקרה של ביטול עסקה יבוצע באמצעות זיכוי כרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה בתוך 14 יום מקבלת הבקשה לביטול העסקה וקבלת הפריט המוחזר.
- 51.3 החלפת הפריט במוצר אחר או החזרתו כנגד קבלת זיכוי כספי תיעשה בחנויות החברה, בהתאם למדיניות ההחלפות הכללית הנוהגת ברשת החברה, כפי שתעודכן מעת לעת, בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר על ידי המשתמש.
- 51.4 מוצר שנרכש בתנאי מכירה מיוחדים, או במבצע מיוחד, יוחזר ע"פ אותם תנאים. לדוגמא, כאשר ההנחה מותנית ברכישת כמה פריטים גם יחד – כמו זוג שני ב-50% הנחה, או כמו 2 זוגות ב-400 ש"ח - החזר מלא יהיה מותנה בהחזרת כל המוצרים גם יחד. אם יוחזרו רק חלק מהמוצרים כאמור, אז בעת החזרתם, הזיכוי יהיה בניכוי השווי המלא, לפני הנחה, של המוצר/ים שנותר/ו בידי הלקוח, מתוך כלל המוצרים שנרכשו יחד בתנאי מכירה מיוחדים כאמור ובהתחשב בשווי המלא. לכן, ייתכן ולא יגיע זיכוי כלל ללקוח, או שיגיע לו זיכוי נמוך משווי המוצר, אילו נרכש שלא בתנאי המבצע.
החלפת מוצרים
51. החלפת מוצרים תעשה על ידי המשתמש בתוך 14 ימים ממועד קבלת המוצר כנגד הצגת חשבונית עסקה.
52. החלפת המוצר תעשה בכל חנויות הרשת, למעט חנויות עודפים (outlet) (ככל שישנן), ולמעט חנויות הרשת באילת- ולא באמצעות האתר עצמו.
53. החלפת המוצר תתאפשר רק בכפוף להצגת חשבונית עסקה.
54. כנגד החזרת המוצרים, על פי האמור לעיל, תינתן אפשרות החלפה במוצר/ים אחר/ים, אם קיימים במלאי, או שיינתן שובר זיכוי, לניצול באחת מחנויות הרשת, בתוקף של שנתיים מיום מסירתו (להלן: "שובר זיכוי") בגובה הסכום ששולם בפועל בעת ביצוע הרכישה ובכפוף למדיניות ההחזרות וההחלפות העדכנית של הרשת, כפי שתתעדכן מעת לעת. ככל ששווי המוצר/ים החליפי/ים נמוך, במועד ההחלפה, מהמחיר ששולם בעבור המוצר שהוחלף, יהא המשתמש זכאי לקבלת שובר זיכוי בגובה ההפרש, וככל שהוא גבוה יותר, במועד ההחלפה, כי אז יהא המשתמש מחויב לשלם את ההפרש.
55. למען הסר ספק, מוצר שנרכש במבצע יזוכה על פי מחיר המבצע ששולם בפועל ובעת החלפתו יידרש המשתמש להשלים את ההפרש בין המחיר בו נרכש לבין מחיר המוצר החלופי, בעת ההחלפה. קבלת שובר זיכוי בגין מוצר שנרכש ביחד עם מוצרים נוספים, בתנאי מכירה מיוחדים, או במבצע מיוחד, שלעיל, תיעשה בכפוף למגבלות סעיף 51.4 שלעיל.
56. המשתמש מוותר בזאת מראש על כל טענה ו/או דרישה הנוגעות לאופן החלפת המוצרים כאמור בסעיף זה, לרבות טענות בדבר נזקים שייגרמו לו, ככל שייגרמו, עקב הצורך להגיע פיזית לאחד מסניפי החברה ו/או בדבר נזקים שייגרמו לו, ככל שייגרמו, עקב פערים בין מחירי המוצרים באתר למחירי המוצרים בסניף בו בחר המשתמש לבצע את ההחלפה ו/או בדבר נזקים שייגרמו לו, ככל שייגרמו, עקב מחסור בדגמים בסניף בו בחר המשתמש לבצע את ההחלפה.
57. למען הסר ספק יובהר כי הוראות סעיף זה על תתי סעיפיו יחולו על החלפת מוצרים שנרכשו באתר בלבד, ולא יחייבו את החברה בכל הקשור בהחלפת מוצרים אשר נרכשו בסניפי החברה, לגביהם יחולו הוראות המדיניות המפורסמת בסניפים.
ביטול עסקת הרכישה על ידי החברה
58. החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק בכל עת, על פי שיקול דעתה הבלעדי, את הפעילות באתר ו/או לבטל עסקת רכישה שביצע משתמש, לרבות, אך לא רק, בכל אחד מהמקרים המפורטים להלן: אם לאחר סיום עסקת הרכישה התגלה כי הפריט אזל מהמלאי; אם לא נקלטו במערכת פרטי כרטיס האשראי ופרטיו המלאים של המשתמש בכל מקרה שבו נעשתה פעולה בניגוד לתקנון זה; אם המשתמש ביצע מעשה בלתי חוקי ו/או עבר על הוראות הדין; אם המשתמש מסר בעת ביצוע עסקת הרכישה ו/או לאחר מכן פרטים שגויים; המשתמש ביצע מעשה או מחדל שיש בו כדי לפגוע בחברה ו/או במי מטעמה ו/או בפעילותו התקינה של האתר ו/או בצד ג' אחר כלשהו (לרבות משתמשים אחרים); אם לפי דעת החברה, בכוונת המשתמש לשוב ולמכור את הפריטים שנרכשו על ידו באמצעות האתר לצד ג' (בהקשר זה המשתמש מאשר ומתחייב כי לא ימכור פריטים שרכש באתר לצד ג' כלשהו); אם המשתמש עשה שימוש באתר ו/או בתוכן האתר לשם יצירת מאגר מידע ו/או לקט, וכן לשיבוש ו/או הפרה של כל זכות של משתמש אחר באתר, לרבות הזכות לפרטיות ו/או איסוף מידע אישי על המשתמשים באתר ללא הסכמתם המפורשת בכתב, לרבות באמצעים אוטומטיים. יודגש, כי מעבר לעובדה שאי עמידה במגבלות אלו ע"י המשתמש עלולה להוביל למניעת גישתו לאתר ע"י החברה, היא אף חושפת את המשתמש לאחריות אזרחית ו/או פלילית, בהתאם להוראות כל דין.
59. אם המשתמש לא הגיע לחנות לאסוף את הפריטים שהוזמנו על ידו בתוך 10 ימי עסקים; בכל מקרה אשר בו, מחמת אירוע ו/או נסיבות שאינן בשליטת החברה ("כח עליון"), אין באפשרות החברה לבצע ניהול תקין של האתר, לספק למשתמש את המוצרים ו/או לעמוד בהתחייבות אחרת שלה על פי תקנון זה. בסעיף זה "כוח עליון" משמעו לרבות תקלות מחשב, תקלות במערכת טלפונים או תקלות במערכות
תקשורת אחרות, חבלה כלשהי ואירוע בטחוני. בנסיבות כאמור רשאית החברה לבטל את העסקה או להציע למשתמש פריט חלופי שווה ערך, לפי שיקול דעתה ובהתאם לנסיבות הביטול.
60. בוטלה עסקת רכישה כאמור על ידי החברה כאמור בסעיף זה, החברה לא תהיה אחראית ולא תישא, בכל מקרה, בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי לרבות אך לא רק נזק בגין רכישת המוצר ו/או השרות אצל צד שלישי במחיר גבוה יותר.
שיפוי
61. כל משתמש שייעשה שימוש בלתי הולם באתר ו/או יפר איזה מהוראות תקנון זה, ו/או יפר איזו מהוראות הדין, מתחייב לשפות ו/או לפצות את החברה בגין כל תביעה ו/או הוצאה ו/או נזק מכל מין וסוג כלשהו, אשר ייגרמו לחברה ו/או לקבוצת קסטרו-הודיס (לרבות כל החברות השייכות אליה) ו/או מי מטעמן, כתוצאה מכך, וזאת מיד עם קבלת דרישה בכתב מהצד הנפגע, וזאת מבלי לגרוע מכל סעד לו זכאי הצד הנפגע על פי דין.
62. המשתמש ישא בכל אחריות, מפורשת ומכללא, ויפצה ו/או ישפה, לפי העניין, את החברה ו/או את קסטרו מודל בע"מ (או כל חברה בת שלה) ו/או את מנהליהן ו/או עובדיהן ו/או מי מטעמם ("הצד הנפגע"), מיד עם הדרישה הראשונה לעשות כן, בגין כל נזק (לרבות, אך לא רק, נזקים ישירים, עקיפים, נסיבתיים, תוצאתיים ופגיעה במוניטין), הפסד, אובדן, הוצאות, תביעות ודרישות, מכל מין וסוג, וכן הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד, בגין כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה (לרבות של צדדים שלישיים כלפי הצד הנפגע), הנובעת ממסירה מכוונת ע"י המשתמש, של פרטים שגויים ו/או כוזבים ו/או בלתי מדויקים, שלו ו/או של כל צד ג', באתר, אשר תביא לפגיעה בצד הנפגע ו/או בכל לקוח אחר ו/או בכל צד ג' שהוא.
קניין רוחני
63. כל זכויות הקניין הרוחני בכל התכנים באתר, לרבות סימני המסחר, הפטנטים, זכויות היוצרים, המדגמים, השיטות והסודות המסחריים, הינם רכושה של החברה בלבד. זכויות אלה חלות, בין היתר, על עיצובו הגרפי של אתר החברה, בסיסי הנתונים בו (לרבות רשימות המוצרים, תיאור המוצרים וכד'), קוד המחשב של האתר וכל פרט אחר הקשור בהפעלתו. אין לעשות כל שימוש מסחרי בנתונים המתפרסמים באתר החברה, בבסיס הנתונים באתר, ברשימות ובתמונות המוצרים המופיעים בו או בפרטים אחרים המתפרסמים על ידי ו/או מטעם החברה בלא קבלת הסכמת החברה מראש ובכתב.
64. אין להשתמש בנתונים כלשהם המתפרסמים באתר לצורך הצגתם באתר אינטרנט או בשירות אחר כלשהו בניגוד להוראות תקנון זהו/או בלא לקבל את הסכמת החברה מראש ובכתב ובכפוף לתנאי אותה הסכמה (אם וככל שתינתן). בכלל זה נאסר לאסוף נתונים מן האתר באמצעות תוכנות ו/או להפיץ נתונים כאלה ברבים באופן מסחרי או במסגרת מסחרית.
65. אין להעתיק, לשכפל, להפיץ, למכור, לשווק ולתרגם מידע כלשהו מן האתר (לרבות סימני מסחר, תמונות, טקסטים וקוד-מחשב בלא קבלת רשותה המפורשת של החברה מראש ובכתב. אין להציג את האתר בתוך מסגרת ( (Frameגלויה או סמויה ואין לקשר לעמודים המצויים בתוכו ("קישור עומק"), אלא לעמוד הבית בלבד.
66. אין להציג את האתר בעיצוב או ממשק גרפי שונים מאלה שעיצבה לו החברה, אלא בכפוף לקבלת הסכמתה לכך מראש ובכתב. השם "קיקו מילאנו" (בעברית או בלעז) ו/או שם החברה וכן סימני המסחר של החברה (בין אם נרשמו ובין אם לאו) וכיוב' - הם כולם רכושה של החברה בלבד. אין לעשות בהם שימוש בלא קבלת הסכמתה בכתב ומראש.
67. אייקונים (icons) כל מידע ו/או תצוגה המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, הצגה מילולית, סימני מסחר, סימני לוגו (logo) וכן עריכתם והצגתם של אלה, הנם בבעלות בלעדית של החברה ו/או מי מטעמה. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר אלא אם החברה נתנה את הסכמתה לכך, בכתב ומראש.
שירות לקוחות
68. מענה לשאלות המשתמשים, הבהרות בעניין כללי השימוש באתר ו/או סיוע טכני בהפעלת האתר, וכן מענה לפניות מזמינים בעניין החזרת מוצרים, ניתן לקבל במרכז שירות הלקוחות של החברה בטלפון: 03-5419774 בימים א'-ה', בין השעות 8:30-17:00 ובימי ו' בין השעות 8:30-13:00. כמו כן, לפרטים ובירורים באשר למוצרים ו/או לאספקתם ניתן לפנות אל מחלקת שירות הלקוחות של החברה בדוא"ל
Info@kikocosmetics.co.il באמצעים מקוונים (כמפורט באתר) או באמצעות שיחת וואטסאפ בטלפון 052-3325161.
69. יובהר כי לא ניתן יהא לפנות למרכז שירות הלקוחות לשם מסירת פרטים, לצורך ביצוע עסקה באתר וכי עסקאות באתר יבוצעו באופן מקוון בלבד.
דין ושיפוט
70. הדין החל על תקנון זה ו/או על כל פעולה ו/או על סכסוך הנובע ממנו, הוא הדין הישראלי בלבד. בכל מקרה של מחלוקת, הסמכות הבלעדית לדון בכל מחלוקת הנובע, במישרין או בעקיפין, מהוראות תקנון זה ו/או מהשימוש ו/או מרכישות באתר - תהא לבתי המשפט (השלום או המחוזי) תל אביב-יפו ולא לכל בית משפט או ערכאה שיפוטית אחרת.
71. תנאי השימוש באתר חלים על שימוש באתר בכל מכשיר, לרבות טלפון סלולארי חכם, מחשבים למיניהם וכיוצ"ב.
72. רק רישומי מחשב עיבוד הנתונים של החברה, ולא תוכן ההודעות שיישלחו לתיבת הדואר האלקטרוני של המשתמשים, יהוו ראיה לכאורה לקיומן של העסקאות, ולכל פרטיהן.